vrijdag 15 juni 2007

Wat een dag.

Wat een dag ik had vandaag een trouwreportage voor de boeg. Het begon goed het was nog droog toen de bruidgom de bruid ophaalde leuk een auto met het dak open .Begint het onderweg naar de eerste locatie te regenen gauw het dak weer dicht .Bij het strand aangekomen alles nog lekker droog waren we nog niet op het strand begint het toch te regenen het viel allemaal een beetje in het water. Maar wat een weken ik heb het nog nooit zo druk gehad als de laatste tijd ik kom aan scrappen bijna niet toe wat ik erg jammer vind maar daar komt verandering in ik heb weer hele leuke foto's gemaakt dus de inspiratie is weer terug. Ik hoop dat ik volgende week wat meer tijd krijg om mijn ideeen uit te werken. Groetjes Dineke

1 opmerking:

Je@net zei

Ooooh Dineke, wat een gave foto's joh!! Super!
Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat scrappen, succes ermee!