woensdag 26 september 2007

na lang uitstel

Ja na lang uitstellen is het er dan toch van gekomen de muren van de kids zijn dan eindelijk beschilderd. Ze waren al wel mooi blauw en groen maar de beloofde figuurtjes op de muren bleven lang weg. Totdat de juffrouw van de week vroeg of ik op de raam van school wat muizen wilde tekenen was het schaap over de dam na een dag muizen hebben getekend en geverfd ben ik maar gelijk op de piraten kamer door gegaan. Berend brokke pap werd uitgekozen en stond s 'avonds geverfd en al op de muur Ik ga me nu eerst omkleden en mijn gezicht wassen want daar zit aardig wat verf op. groetjes Dineke

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw Dineke, dat ziet er leuk uit!
Toch handig, zo'n creatieve mama ;)

Heidie zei

Dat ziet er erg gaaf uit. Wat kun jij mooi tekenen.

Je@net zei

Wauwie, dat ziet er gaaf uit Dineke!! Wat super leuk zeg!!