zondag 13 januari 2008

Vergadering

Gisteren hebben we als designteam vergadering gehad met Truike. Terwijl Revlie bezig was met een workshop in de winkel, zijn wij uitgeweken naar een leuk eetcafé tegenover de winkel. Truike vertelde ons haar plannen voor 2008. Wauw, deze goedlachse dame raast maar door en zit weer vol nieuwe ideeën. Details zullen t.z.t. wel volgen. Tja… en als je dan toch in Doorn bent, dan maar gelijk wat nieuwe spulletjes kopen.
Eerder was ik niet zo “K&Company-achtig” (te zoet) maar de Urban Rhapsody lijn (lijken net schilderijtjes) is werkelijk prachtig. Leuk die papieren stickerlintjes. Okay, ik ben om. En je ziet het… ik koop zoals ik scrap, alles door elkaar. Wat mij aanspreekt gaat in het mandje, ongeacht kleur/lijn/merk.
N0te: hou de site in de gaten, binnenkort wordt de pagina van het designteam "geopend".
Mvg
Petra Coolen

4 opmerkingen:

hilde janbroers zei

nou je bent zeker geslaagd!!! ben benieuwd wat je ermee gaat maken!!

*~SCRAP-GEK~* zei

leuke spulletjes hoor Petra...erg gaaf! enne....ik ben super benieuwd wat het komende jaar gaat brengen...zal Jeanet binnenkort eens even uithoren! ;-) LOL! groetjes marije.

Je@net zei

Wat een gave aankopen Petra!! Veel plezier ermee!!

Wendy Schoonhoven zei

WOW dat is mooi zeg...mooie warme kleuren heeft dat papier! En die vogels zijn gaaf, veel plezier ermee...enne...ben reuze benieuwd naar de pagina over het designteam! xxxWendy.