maandag 7 april 2008

Niet alles

wat het designteam aanlevert, wordt in het Scrapbookmagazine gepubliceerd. Kan ook niet, dan wordt het magazine dubbel zo dik ;) Aan Truike de moeilijk taak om te bepalen wat wel/niet geplaatst gaat worden. Wat spreekt de lezers aan, zijn er thema's om rekening mee te houden, wat is de trend, eventuele technieken, hebben we zo'n soort foto al eens gehad?, welke kleuren combineren goed (linkerpagina met advertentie moet goed "passen" bij rechterpagina met lay-out) enz. enz. Pffff... ben blij dat dit niet mijn verantwoording is ;) Onderstaand enkele lay-outs die niet gepubliceerd zijn: Ja, ik weet het. Alwéér die paarse hoed ;) Blijf het leuk vinden. Deze foto is genomen tijdens het carnavals-gebeuren in Limburg. De "parelketting" is gemaakt met Joy Craft pearls. Lay-out gemaakt voor mijn grote zus ;) Tijdje geleden heeft ze haar hobby schilderen weer opgepakt. Ze had zo veel inspiratie dat ze het ene doek na het andere maakte. Dit schilderij vind ik helemaal geweldig. Het hangt nu te "pronken" in mijn woonkamer. Mvg Petra Coolen

Geen opmerkingen: