zaterdag 17 mei 2008

CardsOnly

Gisteren het nieuwe tijdschrift CardsOnly ontvangen. Wat een prachtig magazine! Ik bleef maar bladeren.... Zoveel stijlen, zoveel thema's, allerlei kleuren, ieder kaartje voorzien van uitleg, een mini-workshop en zomerwedstrijd. En wat een mooie vormgeving (let op die stippeltjes scheidingslijn). Ja, ja ik ben iemand van de details ;) En dan te bedenken dat dit tijdschrift op zeer korte termijn tot stand is gekomen. Een groot compliment voor Truike, haar vormgeefster en fotograaf is hier zeker op zijn plaats.Chapeau! Mvg Petra Coolen

6 opmerkingen:

Petra zei

Beste medewerkers,

Mijn complimenten voor het super gave blad! Keep up the good work!

Gr. Petra Manenschijn

*~SCRAP-GEK~* zei

hij is helemaal GAAAAAF!!! Trui mijn complimenten hoor!!! YOU ROCK GIRL!!! groetjes marije.

Wendy Schoonhoven zei

Ik heb het magazine nog niet kunnen bewonderen maar zal dat zeker doen zodra het in de winkels ligt...De cover ziet er iig al veelbelovend uit! xxxWendy.

Hilde Suykerbuyk zei

hartelijk gefeliciteerd met jullie eerste exemplaar!!!
hij is echt geweldig leuk en ik ben heel blij dat ik meteen een abbonement genomen heb.
het setje met clear stamps dat ik erbij gekregen heb is ook helemaal geweldig!!! GA ZO DOOR DAMES!!!
vgr. hilde

Anoniem zei

Lieve mensen,
Op beurzen wel bij jullie gekocht maar sinds kort in de buurt wonend van jullie winkel, heerlijk.
Donderdag uit werk even langs de boekhandel voor een lekker tijdschrift voor het weekend en jawel dat lekkere tijdschrift was: CardsOnly.
Mijn vriendin kwam gisteravond en hebben heerlijk geknutseld en gelijk allebei een abonnement genomen.
Bedankt voor dit prachtige blad en ga zo door!!
Liefs, Corien

Anoniem zei

Ja, waarschijnlijk dus het is