woensdag 16 mei 2007

Een keer wat anders

Ja ik en wat anders. Serieus ik heb roze papiertjes thuis liggen ik wil nu echt eens een meisjes boekje gaan maken.Ik heb zelf twee stoere jongetjes en heel veel foto's dus nu echt eens wat anders proberen ik heb er wel zin in. Ik heb vanmiddag van het dochtertje van mijn tante foto's zitten maken en zijn heel goed gelukt . Ja deze dame bleef met heel veel plezier lachen naar de camera. Dus binnenkort zien jullie van mij echte meisjes boekjes en layouts. hihihihi Ik moet er zelf om lachen ik ben meestal met bruin en blauw bezig en nu ligt er op mijn tafel roze papiertjes en lintjes. Ik hoop dat het resultaat net zo word als dat ik het in mijn hoofd heb zitten . De kids slapen dus ik zal nu mijn kans waarnemen om het boekje vast in elkaar te zetten groetjes dineke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik ben superbenieuwd wat er uit je handen komt! Jou kennende wordt het weer super!!!
groetjes Nina

Je@net zei

Aaah, wat een leuke foto's Dineke! Wat een poppetje zeg!!
Ben benieuwd naar et moois dat je ermee gaat maken! Succes!!

Anoniem zei

Oh wat leuk zeg!!!! Ik vind je werk altijd helemaal geweldig dus ik wacht met spanning af naar je meisjes- creatie!

Anoniem zei

hoi Dient,

Wat me nu overkomen is! Ik zit met mijn moeder achter de computer en ik zie mezelf in beeld. Wat gaaf zeg, ik bof maar dat je mij als model wilt hebben. Ik vind het poseren voor jou altijd leuk want ik moet altijd zo om jou lachen! ( die lekkere ijsjes helpen natuurlijk ook). Ik ben wel blij dat je deze keer het bananenblad achterwege hebt gelaten want daar werd ik wel een beetje misselijk van. Nou Dineke veel succes met scrappen en je belt maar met m'n manager voor een nieuwe boeking! (grapje)
Dikke poes en knuf van je 'pleegdochtertje'Joyce.