dinsdag 15 mei 2007

Wat een weekend!

Poef....wat een weekend! Vandaag een vrije dag, dus eindelijk even tijd voor een blogberichtje! Zie dat ik de eerste ben van de papergirlz, dus denk dat iedereen nog uit zit puffen! Maar het was super! En druk....veel mensen....niet te geloven, het overtrof al m'n verwachtingen! En zo ontzettend gezellig; veel nieuwe gezichten gezien, veel oude bekenden begroet, lekker bijgekletst en een supergave dag gehad! 's Avonds eindelijk tijd om even rustig te gaan zitten en het boek op m'n gemakkie door te bladeren, de foto's eens goed te bekijken (wat zijn ze moooooi!) en alle teksten te lezen! Wat een gaaf boek, geweldig! Ben ongelooflijk trots op iedereen die hier een steentje (of was het een kei ;-) aan heeft bijgedragen; Truike, fotografe en vormgeefster, alle meiden en eigenlijk ook best een beetje op mezelf! LOL En omdat ik zaterdag nauwelijks tijd had om zelf lekker te shoppen, ben ik zondag met man en kind maar even terug gegaan! Tot mijn verbazing was het weer druk! En werd ik opnieuw aan de jas getrokken voor een handtekening! Maar gelukkig wel tijd om even te shoppen en kwam ik ruimschoots aan m'n trekken! Heb weer prachtige spullies gekocht! Nog even gezellig gekletst en een lekkere boekbonbon gegeten en toen werd het tijd om het weekend echt af te sluiten! Iedereen die er bij was, bedankt dat we er met z'n allen zo'n fantastisch feestje van hebben kunnen maken! Groeten, Jeanet.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg leuk Jeanet. En we vonden het inderdaad erg gezellig dat je zondag nog een keertje langs kwam....

Nina

Anoniem zei

ook namens Wendy, erg ehhh ehhh o ja je moet hier altijd positief doen he? anders wordt je eruit gegooid net als Wendy...........

Anoniem zei

Ja, inderdaad..
ik heb jaren daar gewerkt en ik zou wel een boek kunnen schrijven(dat wel loopt)over die wolf in schaapskleren.
wie weet ga ik dat maar doen ook.
maar ja er zijn er tientallen geweest voor mij en er zullen er nog wel tientallen komen na mij..
sorry Nina, maar kijk uit meisje.