maandag 4 februari 2008

Heerlijk Winters

Heerlijk Winters op 1 en 2 februari in Doorn!
Truike had geen betere naam kunnen bedenken voor bovengenoemde workshop! Toen ik afgelopen zaterdag om 07.15 uur klaar stond voor vertrek had het tot mijn verbazing gesneeuwd. Wat nu? Even Truike bellen. "Nee hoor, hier ligt amper 'n vlokje sneeuw...." was haar antwoord. Toch maar richting Doorn vertrokken, hopende dat het allemaal mee zou vallen. Helaas... eerste stuk werd alleen maar erger. Zo erg zelfs dat er zich voor me een ongeluk afspeelde. Trillend ben ik doorgereden, mezelf "geen paniek" toegesproken en heelhuids Doorn bereikt. Op de een of andere manier wordt me het ritje Doorn niet gegund. Dichte mist en flinke stortbuien heb ik ook al getrotseerd...
Maar.... niet getreurd. De enthousiaste groep van mede-scrappers en de "bedankjes" van Truike maken veel goed. Via de site van Jeanet (www. jeanettiemessen.blogspot.com) kan je de foto's bekijken van de workshop (door alle hectiek was ik ook nog mijn fototoestel vergeten). Mvg Petra Coolen
En inmiddels heb ik hier ook een paar foto's bij geplaatst!
Groeten, Jeanet.

3 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Eng is dat he, rijden door de sneeuw, en zeker als er zich nog een ongeluk voor je ogen afspeelt....Gelukkig kwam je heelhuids aan en te zien aan de foto's was het weer een geslaagde dag! xxxWendy.

*~SCRAP-GEK~* zei

jeetje....wat een reisje zeg....maar het was gezellig...zo wat ik er van gezien heb! LOL! de boekjes waren toppie..de sfeer perfect....hihihi! groetjes marije.

zusterglimlach zei

Wij hadden ook vreselijk weer onderweg maar zijn heel blij dat we doorgereden zijn! Het was super! Leuke dingen gemaakt en gezellig met iedereen gekletst, hi.