zaterdag 23 februari 2008

Mini-album "ingepikt"

Toen ik laatst thuis kwam van Hilde's workshop en mijn mooi mini-album aan Liv liet zien, keek ze me aan met smekende ogen en vroeg "mama, mag ik die hebben". Als moeder natuurlijk moeilijk te weigeren dus vooruit maar, mini-album richting dochter. Niet snel daarna zag ik haar met "mijn" oranje doos (hierin zitten allerlei losse foto's) naar de scraptafel lopen. Zie hieronder het resultaat. Het roze vilten hartje wilde ze nog graag toevoegen... Nog even helpen om zo'n kleine foto in bedel te plaatsen... Kroontjes en hartjes zijn haar favorieten... Ze heeft zelfs gedoodled ;) (zie rechterpagina) Thanks for watching. Mvg Petra Coolen

4 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooh een echt talentje! hihihi! groetjes marije.

Hilde Janbroers zei

oh geweldig!!! ze heeft er iets prachtigs van gemaakt!

Wendy Schoonhoven zei

WOW ziet er super uit zeg...wat goed van haar...heeft het talent van haar moeder geërfd, haha...Grappig, mijn 8-jarige zoontje was vanmorgen ook aan de scrap,...xxxWendy.

Je@net zei

Ooh, wat gaaf!!