zondag 30 maart 2008

CARDS ONLY

is de naam van het NIEUWE tijdschrift dat door Paper&Pictures zal worden uitgegeven. Dit magazine zal 6x per jaar verschijnen en - zoals de titel al aangeeft- boordevol staan met diverse soorten en stijlen van scrapkaartjes. Naar verwachting zal de eerste uitgave begin mei in de winkels liggen. Natuurlijk is het mogelijk een abonnement te nemen (voor abonnees van Scrapbookmagazine is er een aantrekkelijke korting). Wij als designteam hebben er reuze veel zin in en hopen de lezers van dit blad te kunnen inspireren. Mvg Petra Coolen

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijkt me geweldig...een echt kaarten magazine!!

Super idee hoor!!
Heel veel succes met jullie tijdschrift!

Groetjes Linda

Wendy Schoonhoven zei

O is dat het nieuwtje? Geweldig zeg...Ben benieuwd naar het eerste nummer....Enne...kun je ook kaarten insturen voor voorbeelden? xxxWendy.

Unknown zei

Joepie....een scrapkaartentijdschrift!! laat maar komen.....heel erg leuk, ben zeer benieuwd.

Marsha zei

oh helemaal geweldig ! dit was er nog niet in NL dus ik ben helemaal blij. Mochten jullie ooit op zoek zijn naar voorbeelden dan hou ik me aanbevolen ;-) Kijk maar eens op mijn blog naar mijn scrapkaarten : http://scrapping-attack.blogspot.com/

*~SCRAP-GEK~* zei

YES! leuk leuk leuk! ben echt super benieuwd!!! spannend! groetjes marije.

Anoniem zei

Wat een leuk idee, nu kunnen we elke maand uitkijken naar een magazine. We kijken uit naar half mei.
groeten Marjan en Ella

Jolanda zei

Heel leuk tijdschrift!
Wat ik alleen zo jammer vind; ik heb nu al 2x een mailtje gestuurd over het feit dat ik belangstelling heb voor een abonnement, maar ik krijg maar geen reactie.
Blijven ze ergens in de pijplijn hangen?
Groetjes,
Jolanda

Anoniem zei

Hallo, ik heb een abonnement op cards only. Maar nu heb ik nr 4 nog niet ontvangen. Na tig mailtjes gestuurd te hebben, krijg ik maar geen reactie van de redactie. Dat baart me zorgen want ik heb wel betaald.
Is er iets gebeurd met het bedrijf?
mvg Marga.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

heb mijzelf gisteren opgegeven,hoop niet dat dit ook zolang als bij hierboven gaat duren!!
heb er reuze zin in nieuwe ideeen bekijken en natuurlijk zoveel mogelijk liften LOL

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog

Anoniem zei

Ik wilde ook graag een abonnement maar er werd zo arrogant gereageerd dat ik er gelijk genoeg van had om nog lid te worden.
Ze had liever dat ik het via internet deed, terwijl er in cards only staat dat het ook telefonisch kan. Ze liet echt merken dat ze daar geen trek in had. Was zeker teveel moeite!!!!!!!!!!!!!
Nou dan maar geen cadeautje, en ik koop het tijdschrift wel in de winkel. Het is wel een super leuk blad!!!!!!!!