zondag 9 maart 2008

Some oldies

Tijdens het doorbladeren van mijn album kwam ik onderstaande lay-outs van/over mezelf tegen. Deze lay-out betreft mijn oude, dierbare omafiets. Ooit van mijn moeder gekregen. Zij kon deze indertijd ergens tweedehands op de kop tikken. Was en ben er nog steeds erg blij mee. Bovenstaande lay-out gemaakt vlak voor mijn 42e verjaardag. Hier zit nog een leuk verhaaltje aan vast. In eerste instantie had ik als titel "almost 43". Echter, ik had me vergist. Na ongeveer 1,5 maand kwam ik erachter dat ik 42 was geworden i.p.v. 43!! Snap nog steeds niet hoe ik me zo heb kunnen vergissen. Toch maar even de lay-out aangepast, gelukkig had ik nog een "2" liggen. Natuurlijk mooi meegenomen dat ik plots één jaartje jonger bleek te zijn ;) Enjoy your week. Mvg Petra Coolen

3 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Leuk he, die "oudjes" nog eens terug te zien? Die met die fiets is wel heel erg leuk, vooral wat je met dat transparant hebt gedaan is leuk. xxxWendy.

M@risk@ zei

Leuk die reaktie op mijn blog. Deze layouts zien er prachtig uit, vooral de fietspagina met al zijn details is top!

Je@net zei

Ziet er gaaf uit Petra!!
En wat een leuke meevaller...zo'n jaartje extra!! LOL