zaterdag 6 september 2008

Holland's got talent!

Zojuist Cards Only (nr.3) even vlug doorgebladerd en meteen maar dit berichtje geplaatst. Wat toch (weer) een mooi magazine. De prachtigste herfstkaartjes, vrolijke kinderkaarten, romantische kaarten, kleurrijke waterverf-kaarten en sketchkaarten in overvloed. Nooit geweten dat je van een simpel koffiefilter zulke aparte roosjes kunt maken! Ook deze keer weer enkele nieuwe namen. Nee, kaarten maken is beslist geen stoffige hobby. Sterker nog, we hebben enkele zeer getalenteerde kaartenmaaksters in Nederland! Mvg Petra Coolen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi,
inderdaad weer een heel leuk nummer.
ik heb het gisteren al ontvangen en toen gauw doorgebladerd maar vanavond ga ik lekker relaxen in bad en genieten van het nieuwe nummer!!! enne ik heb de kit die er in staat alvast maar besteld, die zag er zo schattig uit!
gr. hilde

Jessica zei

het is weer een fantasties nummer waar je graag in zit te lezen en gauw aan de slag mee wilt gaan.. Hopen dat snel de patronen die op de site moeten staan er ook staan zodat je daar ook mee aan de slag kan.
ga vooral zo door...
groetjes jessica.

Astrid zei

ik vind het ook een geweldig mooi blad, maar de link naar cards only doet het niet, dus je kunt niet de mal downloaden, dat vind ik dus wel heel erg jammer.

groetjes Astrid