woensdag 10 september 2008

Me at 43

Journaling: Finally knowing what I want and what I don't want. Afgelopen zondag ben ik naar een crop-bijeenkomst geweest met als resultaat de bovenstaande lay-out. Ik wilde graag weer eens wat over/van mezelf scrappen. Ben van mening dat dit eigenlijk iedere scrapper zou moeten doen. Voor "later" is het ook belangrijk om te laten zien hoe je zelf in het leven stond. Iets minder is natuurlijk dat mijn partner nauwelijks tot nooit fotografeert; het is nu eenmaal niet z'n hobby. Dat wil dus zeggen dat ik a) weinig foto's van mezelf heb en b) alleen met mijn hoofd op de foto's sta. Een tijdje geleden heb ik Liv eens wat foto's laten maken maar toen ik zag hoe ze met mijn duur toestel tekeer ging, ben ik hier vooralsnog vanaf gestapt ;) Mvg Petra Coolen

2 opmerkingen:

anja curvers zei

Prachtig lootje.En inderdaad scrap practisch nooit over mezelf simpelweg omdat ik degene ben die achter de camera staat.

Frences zei

Mooie lo zeg!