maandag 1 oktober 2007

Scapperdedipper.....

...wie heeft dat niet? Nou ik zeker op dit moment. Maar gelukkig zitten in mijn hersens vol met leuke ideetjes. Hoe komt dat , die dipje van me. Nou het antwoord is : Mijn scraptafel is vol bezaaid met troep.....allemaal uit mijn scrapkasten. Ben bezig met her-inrichten. Wat valt het tegen zeg, ik begon met volle moed. Ook omdat ik leuke opbergbakjes had gekocht. Maar nu bijna klaar en ik weet het ff niet meer wat ik met de laatste spulletjes moet. Erg he maar ben al blij dat ik zo ver ben. Daarnaast zitten ook nog ander rommel uit andere kasten, nl. van kleine keukentje in de soutterain. We zijn bezig met het vervangen van de kasten en mijn man die gouden handen heeft is bezig met nieuwe deurtjes te maken. Ben heeeel benieuwd, want ik mocht het zelf kiezen. De soutterain is nl. mijn plekkie, waar ik ook workshops geef. Kinderen houden hier ook vaak de verkleedparty. Een heerlijk plekje. En ander en leuker reden voor mijn dipje : Belle van 13 weken oud. Een scheetje en vooral boefje. Over een paar daagjes ga ik zeker een of meer LO's plaatsen, dan kunnen jullie ook genieten. Groetjes van Kirs

1 opmerking:

Je@net zei

Ha, ha, heel herkenbaar! Zowel de dip als al de rommel ;-)
En wat een lieve foto van Belle! Ben benieuwd naar de layouts die je gaat maken!