woensdag 10 oktober 2007

TECHNIEK-OCHTEND
Eenmaal per kwartaal wordt er op school een techniek-ochtend georganiseerd. Alle leerlingen (groep 1 t/m 8) nemen hieraan deel. Leerkrachten bedenken allerlei “techniek-projecten” voor hun groep. Dit kan eigenlijk van alles zijn; van appelmoes maken tot het fabriceren van een mobielhouder. Ouders worden uitgenodigd om te assisteren maar nog liever om zelf met een idee te komen. De vorige keer had ik samen met groep 5 grote lay-outs gescrapt, deze keer een mini-album. Het idee had ik opgedaan tijdens de workshop heerlijk nazomeren. Het album “ik ook van jou” (gemaakt door Jeanet Tiemessen) vond ik erg leuk om met groep 3 te gaan maken (sorry Jeanet ;). Thuis had ik de vormen uitgeknipt op chipboard. De leerlingen konden deze zo gemakkelijk natekenen op dessinpapier en op cardstock. Daarna uitknippen en tegen elkaar lijmen. Het leukste werkje als laatste... versieren met foto’s, lintjes, bloemetjes, stickers enz. Zie hier het resultaat van een ochtend scrappen met groepje 3:
Mvg
Petra Coolen

1 opmerking:

Je@net zei

Geweldig Petra!!
Zo leuk om te zien dat al die enthousiaste jongens en meisjes zulke mooie boekjes gemaakt hebben!!