dinsdag 30 oktober 2007

Scrapcards

Dit weekend was het dan eindelijk zover.....na maanden keihard werken lag dan eindelijk ons 2e boek in de winkel! Scrapcards; de naam zegt het al, een boek boordevol scrapkaarten! Van het begin tot het eind een bron van inspiratie! Bij elke kaart een duidelijke werkbeschrijving, een prachtige foto en een vermelding van het gebruikte papier, embellishments etc. Terwijl Tiets in Den Helder alle boeken van een handtekening voorzag, waren Nina en ik bij Paper & Pictures om elk boek te signeren. Ook verzorgden we een leuke make en take waarbij het voortdurend volle bak was!
Een kijkje in de winkel, waar Trui, Monique, Thea, Tammie en Marije super druk waren! Lange rijen bij de kassa en een drukte in de winkel, maar allemaal vrolijke mensen met blije gezichten!
Nina aan het werk:
Ik ook druk bezig:
Lieve mensen bedankt voor jullie aanwezigheid, voor de positieve reacties, voor het geduldig wachten in de lange rij, voor alle lieve woorden....het was een fantastische dag!
En nu gaan we ons klaar maken voor nog een paar drukke dagen! Van woensdag tot en met zaterdag staat Paper & Pictures ook op de KreaDoe met kramen vol met de nieuwste producten, maar ook met super aanbiedingen!
Dus kom je naar de KreaDoe kom meteen even bij ons langs voor een gezellige workshop!
Tot dan! Groeten, Jeanet.

3 opmerkingen:

Heidie zei

het boek is echt super. Mijn complimenten voor alle auteurs.
En ik ga ook naar de kreadoe. Dus ik kom even een kijkje bij jullie nemen.
groetjes Heidie

Anoniem zei

Morgen ga ik naar Doorn om het boek op te halen. Ben reuze benieuwd. Natuurlijk gelijk wat scrapshoppen (voor m'n gevoel heb ik niks meer, alhoewel de tafel nog vol spullen ligt ...)
Ik wens je veel plezier op de Kreadoe.

Wendy Schoonhoven zei

Het was heel erg leuk om jullie eens in het "echt" te ontmoeten en jullie kaarten zagen er geweldig uit!! Nog bedankt voor de make en take, het was idd erg gezellig en druk...maar ja, de winkel is ook gezellig, dat krijg je dan he? Leuk je ook nog op de KreaDoe gezien te hebben, tot gauw, groetjes, Wendy.