maandag 12 november 2007

Ook ik!

Vorige week zondag had ik mezelf op de bank genesteld met het nieuwe boek Scrapcards in mijn handen. Wat een prachtig boek! Mooi vormgegeven, boordevol ideeën (alleen door een andere manier van vouwen) en praktisch ingebonden.
Nooit een kaart gemaakt maar zo geïnspireerd dat ik diezelfde avond nog begonnen ben met scrappen van kaarten. Wat een ideale manier om al die restjes te verwerken (en dat zijn er nogal wat). Ik geeft het toe, ook ik ben omgeslagen...
Blijft natuurlijk de vraag, wat te doen met al die kaartjes :)
Mvg
Petra Coolen

3 opmerkingen:

Je@net zei

Geweldig Petra, wat gaaf om te zien dat je aan het kaarten maken geslagen bent!! Ze zijn ook super leuk geworden joh!
Enne.....zal ik m'n adres dan maar doorgeven??!! LOL

Heidie zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. En als je ze niet kwijt kunt. Wil je mijn adres soms hebben.LOL. En ook ik ben al erg geinspireerd door het boek. Heb ook al een paar kaarten uit het boek gemaakt en op mijn eigen blog gezet.
groetjes Heidie

Wendy Schoonhoven zei

Leuk die kaarten zeg...zo zie je maar, wat zo'n mooi boek voor gevolgen kan hebben....xxx Wendy.