dinsdag 27 november 2007

Mijn scrapplek.

Vaak komt mij de vraag ten gehore waar ik scrap. Wanneer ik vertel dat ik dit gewoon in de huiskamer doe, komt de volgende vraag: geeft dat niet veel rommel?
Pardon... scrapmateriaal is toch geen rommel (scrappers weten wat ik bedoel ;)
Een tijd lang heb ik getwijfeld of ik naar boven zou gaan. Ruimte genoeg, echter geloof ik niet dat dit voor mij werkt. Ik zie mezelf niet alleen naar boven gaan om te scrappen. Door in de huiskamer bezig te zijn ben ik toch bij mijn gezin en kan Liv altijd aanschuiven om mee te scrappen. Ik heb natuurlijk licht en kan fijn naar buiten kijken. Mijn partner stoort zich niet aan de “rommel” en ikzelf al helemaal niet. Dus waarom zou ik. Vooralsnog blijf ik gewoon in de huiskamer scrappen.
Mvg
Petra Coolen

5 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Het is wel een scrappersparadijsje om met zoveel spulletjes zo uitgebreid te kunnen scrappen en ach, als je familieleden zich niet aan de "rommel" storen....waarom zou je dan in je uppie boven gaan zitten...xxx Wendy.

Unknown zei

Het ziet ook heel gezellig uit daar, lekker veel licht. Geen wonder dat je zo mooi creaties kan maken.

Gr Kirs

Hilde Janbroers zei

oh zo ziet mijn tafel er ook uit tijdens het scrappen!

Chantal van de Kant zei

lachen, jij hebt ook zo een super grote eetkamertafel waar je niet kunt aan eten. Heb ik ook last van. maar wat je zegt, wel gezellig en dat telt.

groetjes
Chantal

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit Petra!! Lekker plekje om te werken!!