woensdag 28 november 2007

Zal ik maar aanschuiven.....;

....dat is mijn scrapplek : (zelf vind ik ook altijd leuk om te -kijken- waar ander scrapt) Het is in de soutterain, wat we als 2e huiskamer beschouwen. Kids komen vaak hier tv kijken, computeren of wat ook vaak gebeurt : gezellig aanschuiven. Kids hebben zelfs een eigen scrapspullen in hun kastje. Of een verkleedparty houden ( er staat nl een grote kist met verkleedkleren, heerlijk). Kom je ook een keer aanschuiven? Papergirlz, laat je je scrapplekkie ook zien. Scrapgr Kirs

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk idee Kirsten!
Bij jou ziet er iets opgeruimder uit dan bij mij ;)
Was vergeten om eerst op te ruimen en dan pas een foto te maken....

Hilde Janbroers zei

oh wat gezellig!!!!

Je@net zei

O Kirs, wat heerlijk veel plek heb jij!!
Euh...plaats genoeg voor het hele DT? Dan komen we een keer met z'n allen scrappen!!! LOL

Wendy Schoonhoven zei

WAUW wat ziet dat er geweldig uit Kirsten...enne... aanschuiven? Goed hoor, waar woon je?
Ik vind dat "witte"rekje waar je potjes van Ikea instaan ook heel erg gaaf...xxx Wendy.